دکوراکس

دوره آموزشی تخصصی طراحی، آنالیز و اجرای  کابینت MDF

آموزش
کابینت

گروه دکوراکس با بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآمد سعی دارد تا خدمات تخصصی و با کیفیت به معماران، طراحان داخلی، طراحان صنعتی و افرادی که علاقه مند به فراگیری طراحی داخلی می باشند ارائه دهد.

خدمات ما شامل تمامی مراحل از طراحی تا ارائه و اجرای طرح مورد نظر می باشد. در مجموع سعی دکوراکس بر پایین نگه داشتن هزینه ها همزمان با بالابردن کیفیت در زمان کمتر برای همکاران محترم می باشد.

ازجمله خدمات خاص دکوراکس ایجاد واقعیت مجازی از طراحی شما برای ارائه به مشتری شما می باشد.

مجموعه دکوراکس به عنوان تنها مجموعه ارائه دهنده خدمات واقعیت مجازی در صنعت ساختمان ایران سعی دارد سهمی در ارائه بهتر طرح شما به کارفرما داشته باشد.

با تکیه بر خدمات ارائه شده توسط گروه دکوراکس می توانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، بازدهی بالاتری در کسب و کار خود ایجاد کنید.

اگر شما از علاقه مندان فراگیری طراحی و اجرای دکوراسیون هستید می توانید با شرکت در دوره های حضوری ویا غیر حضوری آموزش طراحی داخلی دکوراکس با خاطری آسوده وارد این حرفه پر درآمد شده و از حمایتهای همه جانبه دکوراکس برخوردار شوید.

دوره های آموزشی دکوراکس

تمام دوره های آموزشی دکوراکس

دکوراکس چند نوبت در سال اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و حضوری زیر می نماید:

  • دوره آموزشی مبانی طراحی داخلی
  • دوره آموزشی تخصصی طراحی، آنالیز و اجرای  کابینت MDF
  • دوره آموزشی تخصصی طراحی، آنالیز و اجرای انواع پارتیشن اداری MDF
  • دوره آموزشی تخصصی طراحی، آنالیز و اجرای دکور تجاری (فروشگاه، مغازه، رستوران، کافه، آرایشگاه و …) با متریال MDF
  • دوره آموزشی تخصصی طراحی، آنالیز و ساخت مصنوعات ام دی اف مانند سرویس خواب، میز، کمد و … (با هدف راه اندازی تولیدی مصنوعات MDF)
  • دوره آموزشی تخصصی طراحی، آنالیز و اجرای غرفه های نمایشگاهی با متریال MDF
  • دوره آموزشی تخصصی طراحی سه بعدی فضای داخلی با نرم افزار های 3dmax و Vray
  • دوره آموزشی تخصصی اجرای کفپوش های ساده و سه بعدی رزین اپوکسی
  • دوره آموزشی تخصصی طراحی و اجرای سقفهای آرمسترانگ
  • دوره آموزشی تخصصی طراحی، آنالیز و اجرای کناف
  • دوره آموزشی بازاریابی تخصصی طراحی داخلی

دوره های آموزشی با اعلام قبلی در سایت و شبکه های اجتماعی دکوراکس و در زمان مقرر به دو صورت کوتاه مدت، و بلند مدت برگزار می گردد. هنرجویان با توجه به در نظر گرفتن زمان آزاد خود می توانند یکی از دو حالت فوق را انتخاب کرده و از دوره های آموزشی استفاده کنند.

با توجه به درخواست تعداد زیادی از علاقه مندان مبنی بر تهیه دوره مجازی از دوره های مختلف آموزشی تخصصی، دکوراکس شروع به تهیه دوره آموزش از راه دور بسیاری از دوره های آموزشی خود نموده است. لازم به ذکر است سعی شده مطالب ارائه شده در دوره مجازی (دانلودی) تا جای ممکن مشابه مطالب آموزش داده شده در دوره های حضوری دکوراکس باشد. بدیهی است پس از تکمیل دوره های آموزش مجازی ذکر شده از طریق خبرنامه ایمیلی و شبکه های اجتماعی دکوراکس اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعیه

دوره های آموزش حضوری طراحی، آنالیز و اجرای کابینت MDF دکوراکس تا پایان مهرماه 1403 تکمیل ظرفیت شده است.

  

آشنایی با دوره آموزشی تخصصی طراحی، آنالیز و اجرای  کابینت MDF

 

دوره آموزش تخصصی طراحی، آنالیز و اجرای  کابینت MDF دکوراکس به گونه ایی طراحی شده است که تمام اطلاعات مورد نیاز هنرجو برای ورود به بازارکار طراحی و ساخت کابینت MDF آشپزخانه به روشی کاملا اصولی و عملی در طول دوره به او انتقال داده خواهد شد. فرآیند آموزش به این دوره آموزشی محدود نبوده و هنرجو پس از دوره نیز با استفاده از خدمات پشتیبانی مشاوره ایی و فنی دکوراکس با خیالی راحت و با اطمینان می تواند پروژه های خود را شروع کرده و با موفقیت به پایان برساند. هدف نهایی دکوراکس از طراحی دوره آموزشی طراحی، آنالیز و ساخت کابینت MDF، ورود آسان و مطمئن هنرجویان این دوره به بازار کار بزرگ کابینت آشپزخانه، به عنوان یکی از بزرگترین و پرسودترین زیر مجموعه های طراحی داخلی ساختمان و کسب درآمدهای بالا از این طریق برای هنرجویان می باشد.

مزایای شرکت در دوره آموزشی دکوراکس

  • آشنایی با مبانی طراحی داخلی

آشنایی با مبانی طراحی داخلی شامل رنگ، نور، فرم، فضا، ریتم و …

  • آشنایی با اصول و استاندارد های طراحی داخلی

آشنایی با اصول و استاندارد های طراحی داخلی شامل استاندارد فضاها، استاندارد تجهیزات، کاربری ها و …

  • آشنایی با دستگاه های صنعتی مرتبط

آشنایی اولیه با دستگاههای مورد استفاده در صنعت MDF شامل دستگاه های برشکاری، لبه چسبان، لیزر، CNC، وکیوم و …

 

  • آشنایی با روش صحیح انعقاد قراردادها

آشنایی با اصول انعقاد قراردادها و مسائل حقوقی و نکات مربوط به آن

 

  • آشنایی با روش های مختلف بازاریابی در صنعت طراحی داخلی

آموزش روش های مختلف بازاریابی در زمینه های مختلف طراحی داخلی شامل دکور تجاری، آموزشی، مسکونی (کابینت آشپزخانه)، پارتیشن اداری، انبوه سازان و …

  • آشنایی با متریال و ابزار و یراق های مختلف صنعت MDF

آشنایی با متریال و ابزار و یراق های مختلف صنعت MDF و ایجاد توانایی شناخت متریال با کیفیت از متریال تقلبی و با کیفیت پایین

  • آموزش مسائل و نکات راه اندازی کارگاه MDF

بعد از اتمام دوره آموزشی، هنرجو توانایی  و اطلاعات لازم برای راه اندازی و مدیریت کارگاه خود را خواهد داشت.

  • امکان فوق العاده راه اندازی کسب و کار بدون راه اندازی کارگاه

هنرجویان دوره آموزشی MDF دکوراکس این فرصت بی نظیر را خواهند داشت بلافاصله بعد از اتمام دوره با استفاده از امکانات دکوراکس شامل کارگاه، مهندسان(بخش فنی)، بخش حقوقی، پرسنل و… دکوراکس و با نام و برند خود شروع به فعالیت نمایند و برند و کسب و کار خود را ایجاد نمایند. لازم به ذکر است که در هیچ یک از مراحل اجرای کار هنرجو، نامی از دکوراکس وجود نخواهد داشت.

  • پیگیری پیشرفت کسب و کار هنرجو توسط کارشناسان دکوراکس

کارشناسان دکوراکس بطور مستمر پیگیر راه اندازی و پیشرفت کسب و کار هنرجویان خواهند بود و مشاوره های لازم در هر مرحله را خواهند داد.

  • تیم سازی

کارشناسان دکوراکس بعد از اتمام آموزش های هنرجو، شروع به تیم سازی از هنرجویان همان دوره و یا از دوره های مختلف می نمایند. هدف از تشکیل تیم در فضای مجازی و اپلیکیشن دکوراکس انجام مراحل مختلف کار هر یک از هنرجویان از اندازه گیری، طراحی وبستن قرارداد تا نصب و اتمام کار توسط هنرجویان آن تیم و زیر نظر یکی از کارشناسان دکوراکس است. این کار تمرینی برای انجام کار تیم ورک و همینطور بالا بردن بازدهی هر هنرجو و سرعت دادن به انتقال اطلاعات و بالابردن تجربه همزمان تمام هنرجویان آن گروه کاری است. همکاری ها هم به صورت مجازی و در شبکه های اجتماعی در مورد کارهایی چون طراحی و…، و همینطور به صورت حضوری در مراحل اندازه گیری یا جلسه قرارداد و… می باشد. از مزایای دیگر تیم سازی می توان به امکان ایجاد کسب و کار مشترک بین اعضای یک تیم اشاره کرد.

  • آشنایی با نورپردازی پیشرفته

آموزش نورپردازی پیشرفته دکور، کابینت، پارتیشن، نور مخفی و… با ال ای دی های خطی، بلوکی، تک رنگ، RGB، نئون، با محاسبات دقیق میزان جریان مصرفی و انتخاب منبع تغذیه مناسب. کنترل نورپردازی با کلید، ریموت کنترل، کنترل با حرکت دست و… .

  • آشنایی با نحوه صحیح برخورد و تعامل با کارفرما در شرایط مختلف

آشنایی با شیوه های موثر و فعال برخورد با مشتری در جلسه اول، مراحل پیگیری، جلسه قرارداد، در هنگام اجرای پروژه و زمان تحویل پروژه به صورت حضوری و یا تلفنی برای جلوگیری از ایجاد مسائل ناخواسته در ارتباط با کارفرما تحت عنوان مدیریت ارتباط با کارفرما

  • آشنایی با قوانین مالیاتی و تکالیف شما در این رابطه

با توجه به ابهاماتی که اخیرا هنرجویان در رابطه با مسائل مالیاتی با توجه به قوانین جدید مالیات پیدا کرده اند، دکوراکس آموزشهای مرتبط را برای آشنایی هرچه بیشتر هنرجویان با این قوانین در دوره های خود گنجانده است.

  • آشنایی با اصول برندسازی و استفاده بهینه از وبسایت و شبکه های اجتماعی

با توجه به اهمیت بازاریابی در فضای مجازی مخصوصا در سالهای اخیر نمی توان اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی ودر کل فضای مجازی را در توسعه کسب و کار و برند نادیده گرفت.

  • آشنایی با سبک های مختلف معماری در طراحی داخلی

آشنایی با سبک های مختلف معماری در طراحی داخلی و معایب و مزایای هرکدام از نظر مجری و کارفرما

  • آشنایی با اصول کامل اندازه گیری و نکات مربوط به آن

آشنایی با اصول کامل اندازه گیری و نکات مربوط به آن. با اینکه اندازه گیری کار ساده ایی به نظر می رسد ولی عدم آشنایی با نکات ریز آن می تواند یک پروژه سود ده را به سادگی به یک کار زیان ده تبدیل کند. امری که افرادی که بصورت تجربی وارد این شغل شده اند احتمالا بارها تجربه کرده اند.

  • آشنایی با اصول رنگ شناسی و تاثیر آن در طراحی داخلی 

آشنایی با اصول رنگ شناسی و تاثیر ترکیب رنگ ها در ساخت شخصیت فضا. استفاده از کنتراست، تضاد، هماهنگی و … برای کارکرد بهتر فرم و بافت در فضا

سوالی در ذهن تان هست؟

(فرم زیر را پر کنید)

کارشناسان دکوراکس در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

با تشکر از شما

اطلاعات شما با موفقیت ارسال شد.